W kolejkomatach szybciej z problemem energetycznym

POMORZE. Energa Obrót wprowadziła priorytetową obsługę osób, dla których czekanie w kolejce jest szczególnie uciążliwe.

Energa Obrót podjęła kolejny krok, aby podnieść standardy obsługi klienta i dbałości o potrzeby osób, dla których oczekiwanie w kolejce może być szczególnie uciążliwe. W salonach firmy pojawiły się nowe. Dzięki nim kobiety w ciąży, niepełnosprawni, rodzice z dziećmi oraz seniorzy będą obsługiwani w szybszym tempie.

Udogodnienia dla uprzywilejowanych grup klientów

Po wdrożeniu usługi internetowej rezerwacji wizyt w salonach, Energa Obrót postanowiła wprowadzić kolejne udogodnienia dla odbiorców energii. Firma zadbała w szczególny sposób o potrzeby czterech grup klientów: Zawartość strony kobiet w ciąży, rodziców z dziećmi do 3 roku życia, niepełnosprawnych oraz seniorów w wieku powyżej 75 lat. Wybierając w salonach Energi Obrót przycisk „pierwszeństwo obsługi” na panelach kolejkomatów, osoby z wymienionych grup otrzymują wydrukowany numerek uprawniający do skrócenia czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantem. System priorytetowej obsługi zaprogramowany jest jednak w taki sposób, aby zadbać o komfort wszystkich klientów odwiedzających dany salon, nie tylko osób z uprzywilejowanej kolejki. W pierwszej kolejności obsługiwani są klienci, którzy dokonali internetowej rezerwacji wizyty, następnie kolejno na zmianę osoby z kolejki pierwszeństwa i z kolejki standardowej.

Wprowadzenie systemu „pierwszeństwa obsługi” jest elementem szerszej akcji związanej z wdrażaniem nowej Strategii Grupy Energa opartej na szacunku dla klienta. Kierując się jej założeniami, wprowadzamy szereg ofert i rozwiązań mających ułatwić korzystanie z naszych usług. Na każdym kroku staramy dopasować się do potrzeb klientów, podnosząc standardy obsługi. Poza wprowadzeniem udogodnienia dedykowanego uprzywilejowanej grupie klientów, w zeszłym roku wdrożyliśmy także dostępny dla każdego klienta system internetowej rezerwacji wizyty w salonach. Dzięki tym rozwiązaniom skróciliśmy czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem – powiedział Dariusz Chrzanowski, wiceprezes Energi Obrót SA.

Komfortowa obsługa bez kolejek dla każdego

System internetowej rezerwacji wizyt działa od października zeszłego roku we wszystkich salonach Energi Obrót. Dzięki niemu każdy klient indywidualny oraz przedstawiciel małego przedsiębiorstwa ma możliwość umówienia się na rozmowę z konsultantem w wybranym przez siebie punkcie obsługi na konkretny dzień i godzinę. Rezerwacja spotkania jest prosta i szybka – wymaga jedynie wpisania w formularz zgłoszeniowy imienia i nazwiska, adresu mailowego i numeru telefonu oraz wybrania terminu i miejsca spotkania. Rozwiązanie to szybko zaczęło cieszyć się popularnością wśród klientów. Aktualnie każdego miesiąca umawianych jest ponad 1000 wizyt w salonach Energi Obrót. Z systemu najczęściej korzystają klienci z Trójmiasta.

Dostępność nowych kolejkomatów w Salonach Energi Obrót

Obecnie kolejkomaty z funkcją rezerwacji wizyty oraz pierwszeństwa obsługi funkcjonują we flagowych salonach Energi Obrót:

  • Gdańsk, al. Grunwaldzka 472 D,
    Gdynia, ul. 10 Lutego 33,
    Słupsk, ul. Tuwima 6-7,
    Koszalin, ul. Dworcowa 17,
    Kalisz, ul. Zamkowa 8,
    Elbląg, ul. Hetmańska 12-14,
    Toruń, ul. Czerwona Droga 1/5,
    Płock, ul. Piłsudskiego 39,
    Olsztyn, ul. Dworcowa 3,
    Elbląg, ul. Hetmańska 12-14.

Większość salonów czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Wyjątkiem jest Salon Sprzedaży w Gdańsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 1, który dostępny jest dla klientów w godzinach pracy centrum handlowego, czyli od poniedziałku do soboty w godzinach 9-21, a w niedziele w godzinach 10-19.

Źródło: ENERGA SA

 

Może zainteresuje Cię:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *